Навчання на тему «Кейс менеджмент, як ефективний підхід до адаптації ВПО»

В грудні представники ГО «Істок» пройшли навчання на тему «Кейс менеджмент, як ефективний підхід до адаптації ВПО» за підтримки УВКБ ООН тa Triangle Génération Humanitaire Ukraine

Під час навчання спеціалісти та спеціалістки з кейс-менеджменту оновили знання щодо гуманітарних принципів та принципів захисту, ознайомилися з міжнародним правом та інформаційним менеджментом, а саме, краще дізнались як захищати права бенефіціарів.

✅Кейс-менеджмент – це чіткий алгоритм, в якому один етап послідовно переходить в інший: від виявлення потреб особи до кінцевої стадії розв'язання проблем або зниження ризиків.

✅ Завдяки командній роботі та аналізу оцінки потреб ВПО, в командах розробили листівки "Карту-помічник нового киянина". Карти вже надруковані та розповсюджуються серед бенефіціарів.

🤝Постійно підтримуючи свого «підопічного» кейс-менеджер не лише виконує свої обов’язки, але й заохочує його до більш активного життя. Оскільки кейс-менеджмент застосовується з різними групами клієнтів, відповідно до їх стану та проблем обирається та чи інша модель кейс-менеджменту. Кейс-менеджмент – клієнтоцентрований підхід до координації надання послуг для задоволення потреб представників уразливих груп.

Організаторами навчання стали представники УВКБ ООН та Triangle Génération Humanitaire. Проект реалізовується за підтримки UNHCR Ukraine - Aгентство ООН у справах біженців в Україні 🌐

 

Україна 

Адреса офісів:

 

Київський регіон: м. Київ, вул. Шота Руставелі 15а

Тел: +380-677-67-70-42

 

       Закарпатський регіон: м. Мукачево

Тел: +380-994-95-44-76

 

e-mail : Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.


Copyright © Общественная организация "Исток"