Громадська організація «Істок» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю канцелярського приладдя та ігровіих матеріалів.
Від 17.09.2024р.
ОГОЛОШЕННЯ
Громадська організація «Істок» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю канцелярського приладдя та ігровіих матеріалів.
Джерело фінансування закупівлі
Закупівля необхідна в рамках реалізації проєкту «Український консорціум з реагування на освіту: безпечне повернення до навчання » ECHO суб-договір № 18694 від 15 травня 2024 року з Представництвом Сейв зе Чілдрен Інтернешил в Україні.
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг.
Назва предмету закупівлі – канцелярське приладдя та ігрові матеріали;
Технічна специфікація на закупівлю:
№ |
Товари/Goods |
Один.вим. |
Кіл.-ть |
1 |
Папір офісний A4 80 г/м білий 500 аркушів |
уп. |
1 |
2 |
Ватман А3 250 г/м2 100 арк. |
шт. |
1 |
3 |
Ватман А1 250 г/м2 100 арк. |
шт. |
1 |
4 |
Маркер для фліпчарту, набір 4 шт. (блістер) |
набір |
1 |
5 |
Пастель масляна, 12 кольорів |
шт. |
1 |
6 |
Фломастери кольорові, 30 кольорів, на водній основі |
шт. |
1 |
7 |
Гуаш 200 млБілилатитанові |
шт. |
1 |
8 |
Гуаш 200 млЧервонатемна |
шт. |
1 |
9 |
Гуаш 200 млЖовтасвітла |
шт. |
1 |
10 |
Гуаш 200 мл Синятемна |
шт. |
1 |
11 |
Планшет з металевим кліпом А4 РР прозорий |
набір |
1 |
12 |
Пензлі худож. ,білка круглі №6 |
шт. |
1 |
13 |
Пензлі худож. , білка круглі №1 |
шт. |
1 |
14 |
Пензлі худож. ,білка круглі №3 |
шт. |
1 |
15 |
Повітряний пластилин зіп-пакет !!!!!! |
шт. |
1 |
16 |
Клей ПВА, 200 мл, ковпачок-дозатор. |
шт. |
1 |
17 |
Тарілка картон біла кругла 100шт в упаковці. |
шт. |
1 |
18 |
Клей-олівець PVA, 21г, дисплей |
шт. |
1 |
19 |
Стрічка клейка двустороння, 12мм*10м |
шт. |
1 |
20 |
Стрічка малярська 50*50 (27 м.п.) (54шт/ящ) біла |
шт. |
1 |
21 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, жовтий |
шт. |
1 |
22 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, блакитний |
шт. |
1 |
23 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, білий |
шт. |
1 |
24 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, фіолетовий |
шт. |
1 |
25 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, помаранчевий |
шт. |
1 |
26 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, червоний |
шт. |
1 |
27 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, лимонний |
шт. |
1 |
28 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, зелений |
шт. |
1 |
29 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, салатовий |
шт. |
1 |
30 |
Фетр листковий (поліестер), 20х30см, 180г/м2, синій |
шт. |
1 |
31 |
Блок паперу з клейким шаром 75x75мм, 100арк., син |
шт. |
1 |
32 |
Блок паперу з клейким шаром 75x75мм, 100арк., рож |
шт. |
1 |
33 |
Блок паперу з клейким шаром 75x75мм, 100арк., зел |
шт. |
1 |
34 |
Блок паперу з клейким шаром 75x75мм, 100арк., жовт |
шт. |
1 |
35 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, рожевий |
шт. |
1 |
36 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, синій |
шт. |
1 |
37 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, помаранчевий |
шт. |
1 |
38 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, зелений |
шт. |
1 |
39 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, салатовий |
шт. |
1 |
40 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, червоний |
шт. |
1 |
41 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, блакитний |
шт. |
1 |
42 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, фіолетовий |
шт. |
1 |
43 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, білий |
шт. |
1 |
44 |
Фоаміран, 20*30 см, 1,3 мм, жовтий |
шт. |
1 |
45 |
Набір для виробів очі чорні 12мм, рухливі |
шт. |
1 |
46 |
Набір для декорування "Помпони" 25 мм, асорті |
шт. |
1 |
47 |
Серветки вологі для дітей 120шт з клапаном |
пак. |
1 |
48 |
Пензлик нейлон круглий № 5 |
пак. |
1 |
49 |
Пензль щетина №24 |
шт. |
1 |
50 |
Гофропапір 20г/м2 100% 50*200см, бежевий |
шт. |
1 |
51 |
Гофропапір 20г/м2 100% 50*200см, фуксія |
шт. |
1 |
52 |
Гофропапір 20г/м2 100% 50*200см, помаранчевий |
шт. |
1 |
53 |
Гофропапір 20г/м2 100% 50*200см, фіолетовий |
шт. |
1 |
54 |
Гофропапір 20г/м2 100% 50*200см, бірюза |
шт. |
1 |
55 |
Гофропапір 20г/м2 100% 50*200см, персиковий |
шт. |
1 |
56 |
Гофропапір 55%, 20г/м2 50*200см, Червоний темний |
шт. |
1 |
57 |
Гофропапір 55%, 20г/м2 50*200см, Червоний |
шт. |
1 |
58 |
Гофропапір 55%, 20г/м2 50*200см, Зелений |
шт. |
1 |
59 |
Гофропапір 55%, 20г/м2 50*200см, Синій темний |
шт. |
1 |
60 |
Ручка кулькова |
шт. |
1 |
61 |
Фарби пальчикові 4кол*30мл |
шт. |
1 |
62 |
Папір для акварелі А4 200 г/м2 10 аркушів |
шт. |
1 |
63 |
Блок бумаги для заметок 90х90 несклеенный |
шт. |
1 |
64 |
Коробки для архівації документів |
шт. |
1 |
65 |
Шпатель дерев'яний 15 см 100 шт. в упак. |
уп. |
1 |
66 |
Конференц табличка 21*10 |
шт. |
|
67 |
Файли А4 40 мк 100 шт глянець |
уп. |
|
68 |
Швидкозшивач А4 Economix з перфорацією |
шт. |
|
69 |
Дошка для пластиліну пластикова |
шт. |
|
70 |
Набірмаркерів |
шт. |
|
ВИМОГИ ДО КОНКУРСНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Обов’язкові технічні вимоги до постачальника послуг:
- Запропонований Учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у цьому Додатку технічним вимогам, характеристикам і комплектації.
- Товар повинен бути новим без зовнішніх пошкоджень. Упаковка повинна забезпечувати захист від зовнішнього впливу та збереженість при транспортуванні усіма видами транспорту та вантажно-розвантажувальних роботах.
- Упаковка має бути заводською з відповідним маркуванням, бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах.
- Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, завантажувальні та розвантажувальні роботи, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.
- Учасник оплачує всі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні та ін.) через кур’єрську службу доставки.
- Учасник несе всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості. Якщо Учасник відмовляється від заміни неякісного товару, Замовник вимушений буде відмовитись від подальшого отримання такого товару шляхом укладання додаткової угоди на розірвання договору.
Додаткова інформація - постачання товару частинами згідни замовленням до 10.07.2024р.
Термін поставки протягом одного робочого дня з моменту замовлення в усній або письмовій формі (листом, електронною поштою, мобільним та телефонним зв’язком, тощо)
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника.
Постачальник відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні.
- Покупець здійснює оплату товару на підставі виставлених рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу на термін до 15 календарних днів з моменту повної поставки товару.
- У разі затримки фінансування, розрахунки за поставлений товар здійснюються при отриманні Покупцем фінансування цих товарів.
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється за безготівковий розрахунок.
Склад конкурсної пропозиції:
- пропозиція Учасника Закупівлі у формі комерційної пропозиції, рахунку або офіційного листа;
- документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам;
- документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам, право на здійснення підприємницької діяльності;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців;
- копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, в якому зазначаються основні види діяльності;
- копія довідки з податкового органу про систему оподаткування;
- копія ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).
- Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку можуть бути корисними для оцінки пропозиції (рекомендаційні листи, тощо).
- Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
- Конкурсна пропозиція складається українською мовою. У разі надання Учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом Учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Посадова особа Організатора: уповноважена здійснювати зв'язок з фахівцем із закупівель, Курпа Микита Валерійович, тел.096-20-13-806, e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Правила оформлення у конкурсної пропозиції учасника.
- Учасники мають подавати офіційні пропозиції у конверті завізованому підписом та печаткою учасника особисто або поштою або кур’єром за адресою: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі 15а оф4, з 10-00 до 16-00 за київським часом в робочі дні.
- Всі копії будь-яких документів що включаються в конкурсну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом Учасника, печаткою або підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати конкурсну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе Учасник.
- Конкурсна пропозиція Учасника має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркірований печаткою Учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із змістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.
- У разі, якщо комерційна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну прийняття тендерних пропозицій, такі тендерні пропозиції розглядатися не будуть.
- До участі у оцінці пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.
Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
- Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників.
- Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників «24» вересня 2024 року до
16.00 за київським часом.
Методика обрання переможця конкурсних торгів:
Спочатку серед поданих пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні.
З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях.
Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою, або мобільним зв’язком.